Koh Lanta

12 februari 2020 - Koh Lanta, Thailand

De WiFi was ruk, dus iets verlaat berichtje kan ik nu plaatsen. 🙌🏻

Onze drie nachten in BKK waren fantastisch! Zoveel geks gegeten en onze ogen uitgekeken. Icon Siam geweest, is net een jaar open, een belachelijk groot winkelcentrum met fontein uit het plafond, je weet niet wat je ziet! En ernaast ligt een krottenwijk. Bizarre contrasten.. heel heftig vind ik. We hebben grand Palace gezien en de tempel met drie uur wachttijd hebben we overgeslagen. Dat komt nog wel.

Vanmorgen vroeg zijn we van BKK naar Krabi gevlogen. Daar werden we opgehaald vanaf Krabi door een transfer.. dat ging heel gek, we dachten dat we met een Ferry naar Koh Lanta zouden gaan. Maar die gast sprak geen enkel woord Engels. En wij maar vragen maar hij snapte het niet.. 🥴.. toen gingen we met die transfer op een hele gekke boot waar alleen maar auto’s en vrachtwagens op stonden, er was een klein stukje waar we konden zitten.. dit duurde zo’n 20 minuten en de rest zijn we gaan rijden. Het scheelde wel een 2 uur, dus uiteindelijk sneller maar Wat een grap!

Enfin WE ZIJN ER!!! Zee, zand en .... vooral rust! 🌴🤩

Hier blijven we drie nachten, we gaan het er hier even flink van nemen.