Ko Yao Yai

17 februari 2020 - Ko Yao Yai, Thailand

Goodmorning!

We zijn een beetje druk met genieten, de Reislog heeft iets vertraging. Ik heb zoveel te vertellen!

de aankomst in Ko Yao Yai was een droom. Na een reis van 7 uur zijn we eergisteren aangekomen. De reis was vrij pittig en warm.

Uitgecheckt op koh Lanta, met onze koffers in een tuktuk met zijspan. Op naar de pier en gingen we naar koh phiphi met de Ferry. Daar hebben we 1,5 uur rondgelopen, een biertje en een pizza gegeten. Verder met een speedboot naar Railey Beach, Ao Nang, toen koh yao noi en als laatst naar ons eiland.. (eerst allerlei andere mensen afgezet) wij waren de laatste. Toen nog een half uur over land.. toen kwamen we na 7 uur reizen aan in koh yao Yai. Daar zijn we nu flink aan het relaxen.. 🙏🏻

Het is zo onbeschrijfelijk mooi hier! De natuur is hier zeer Bijzonder: zwarte vlinders (mormoon) aapjes kunnen op je balkon komen (nog niet gezien), blaadjes die wandelen (echte insecten), gekko’s, ga maar door...Myrna birds, en kanon bal bomen.

We zitten vlakbij Maleisië, daardoor is het echt een moslim eiland. Heel bijzonder dat de vrouwen hier de tuktuks besturen en op een andere manier toch verwesterd zijn dan in NL.

Morgen gaan we met de boot naar Phuket en het zuidelijkste puntje (lees rust) en daar mogen we 6 nachten verblijven. Daar zullen we meer gaan snorkelen.
Oh, de zee is lauw, het fruit is niet normaal lekker en in de avond is de temp nog 29graden. Wij klagen niet!!

we voelen ons de koning te rijk,
tot snel 🥰

Lonnie en Thinka 🌴🔆💦

1. Elly en klaas:
    17 februari 2020
    Heerlijk dat jullie zo genieten.
  2. Sandra:
    17 februari 2020
    Ziet er goed uit! Fijn dat alles zo fantastisch is. Geniet nog lekker!